Aktualności

Wycieczka do Torunia

W czwartek 19.05.2022 roku uczniowie naszej szkoły byli na wycieczce w Toruniu. Na wyjazd wyruszyły klasy 4-5 oraz klasa 6 i I Branżowa. O godzinie 7:36 wyjechaliśmy z Dworca Iława Główna do Torunia Wschodniego pociągiem. Podróż odbyła się bez przeszkód. Po wyjściu i przeliczeniu uczniów ruszyliśmy do Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.

Uczniowie byli zafascynowani zwiedzaniem interaktywnych wystaw. Było to miejsce, które zrobiło na uczestnikach ogromne wrażenie. Następnie przeszliśmy na Starówkę Toruńską, gdzie na ul. Franciszkańskiej znajdowało się Muzeum Tonyego Halika. Muzeum to było dedykowane wyprawom Toneygo Halika oraz Elżbiety Dzikowskiej. Niesamowite zdjęcia i eksponaty z podróży w różne rejony świata, fascynowały naszych uczniów. Chodziliśmy po pięknych uliczkach Starówki, byliśmy pod pomnikiem Mikołaja Kopernika, gdzie zrobiliśmy wspólne pamiątkowe zdjęcie. Uczniowie kupowali różne ciekawe pamiątki i pierniki w sklepie firmowym Toruńskie Pierniki. Na dworzec dostaliśmy się autobusem, cała grupa była bardzo zmobilizowana i zdyscyplinowana. W Iławie byliśmy po godzinie 18:00. Wycieczka do Torunia okazała się strzałem w dziesiątkę. Mamy nadzieję, że za rok znów odwiedzimy piękny Toruń. Mamy tam jeszcze dużo do zobaczenia.